سرنوشت برجام، عاقبت اعتماد به آمریکا است
نوشته شده توسط : علیرضا


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

سرنوشت برجام، عاقبت اعتماد به آمریکا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بی اعتمادی همیشگی رهبر انقلاب به آمریکا گفت: سرنوشت برجام، عاقبت اعتماد به آمریکا است.

به گزارش روابط‌ عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس یادآور شد: قرآن از ما میخواهد طوری زندگی کنیم که عزیز باشیم و زیر بار ذلت هیچ دشمنی نرویم. مبارزه برای رفع سلطه واجب است و هر مسلمانی باید جهاد کند تا سلطه ذلت را از بین ببرد.

وی با اشاره به اولین آیه سوره ممتحنه از قرآن کریم که می‌فرماید «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ» افزود: خدا به اهل ایمان می‌گوید که هرگز از دشمنان من و خودتان دوست نگیرید. اگر شما تاریخ را بررسی کنید، هیچ کس هیچ گاه ندیده که امت اسلامی به دشمن تکیه کند و نتیجه مطلوبی را بگیرد. حضرت آقا همیشه فرموده‌اند به این آمریکا هیچ اعتمادی ندارم و امروز آینده این اعتماد به آمریکا نتیجه‌اش این برجام بدفرجام می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز شرایط ما نسبت به گذشته متفاوت است و بسیاری در تلاش بوده و هستند که ما ۴۰ سالگی انقلاب خود راجشن نگیریم، اما به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی ما وارد ۴۰ سالگی انقلاب شدیم.

وی اضافه کرد: کشور ما باید هر روز آماده‌تر شود. از الزامات مقابله با امریکا، حفظ وحدت و استفاده از ظرفیت‌های خودمان و غفلت نکردن از این ظرفیت‌ها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی تاکید کرد: مطمئن باشید این وعده خداست که دشمن نابود می‌شود. این اسرائیل که غده سرطانی است و نیاز به جراحی دارد را باید از پیکر مقدس جهان اسلام برداریم و دشمن را نابود کنیم.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: